Visuel identitet

Vi skaber stærk grafisk kommunikation mellem dig og dine kunder

Den visuelle identitet er som en rød tråd, der binder kommunikationen i din virksomhed sammen, og som gør det nemt for dine besøgende, at genkende dig fra både hjemmesiden og dine trykte medier.

De signaler og værdier der udsendes fra din virksomheds visuelle identitet, har stor betydning for hvordan dine besøgende tolker og anser din virksomhed. Derfor lægger Unikaweb stor vægt på at skabe stilfulde og ikke mindst unikke grafiske udtryk, der udsender stærke signalværdier til dine besøgende fra attraktive og troværdige produkter/ydelser.

Sammenhængende design


Vi skal have indsigt i din virksomheds produkter, værdier og målsætning, før den gode visuelle identitet fastlægges.

 

Herefter udarbejder vi et overordnet tema, der skaber tæt sammenhæng mellem alle grafiske elementer og kendetegn, som vi mener virksomheden bør signalere. Den visuelle identitet bliver hermed en integreret og underbyggende del af din virksomheds eksisterende strategi, der støtter op om alle brugte medier og tiltag.

Visitkort og brevpapir


Vi laver design til bla. visitkort og brevpapir. Den røde tråd føres igennem alle grafiske tiltag, for at danne en sammenhængende og visuel profil, der skaber opmærksomhed overfor kunderne.

Grafisk arbejde på alle medieflader

Vores grafiske arbejde er skalérbart, for at bevare en høj kvalitet og fleksibilitet ved anvendelse. Dvs. du får mulighed for at benytte og tilpasse vores løsninger på en lang række medieflader og stadig bevare den grafiske kvalitet. Det gælder bla. visitkort, foldere og ofte grafik til store butiksfacader.

Før vi begynder..


Det har stor betydning for det visuelle slutresultat, at du tager del i processen og bidrager med konkrete ønsker og krav, der skal indfris i din webløsning. Det er dig og din viden om virksomheden og produkterne, der i kombination med vores ekspertise i grafisk formidling, udløser de bedste resultater.

Vi starter opgaven når det er besluttet at din virksomhed opføres, eller er opført. Derfor skal du have gjort dig tanker og ideér til identiteteten.

  • Skal logoet og andre grafiske elementer designes på ny helt eller delvist redesignes – Og hvilke ting skal evt. bevares som de er.
  • Du modtager afslutningsvis en designmanual fra os, der beskriver og gennemskueliggøre den samlede visuelle identitet.

Visuel identitet

Contact us for a non-binding offer on a website
No form yet! You should add some...
×
Tilvalg af funktioner
Ønskes funktioner der ikke fremgår af skemaet, er dette også muligt efter aftale.
×
Optional functions/modules

Additional functions and modules, not included in the table, are available upon request.
×
Kontakt os for et gratis og uforpligtende tilbud
No form yet! You should add some...
×
Contact us for an offer
No form yet! You should add some...
×
Kontakt os for et gratis og uforpligtende tilbud
No form yet! You should add some...
×